tisdag 18 maj 2010

Veckans första tävlingsbidrag.

Pysseltagen har en utmaning där turkost och rött ska vara dominerande i ett Mors dagskort. Det får finnas 1 pin, 2 knappar och 3 rosor. Varken mer eller mindre av dessa tre. Jag kan väl säga att det är inte de vanligaste färgerna som jag brukar scrappa i men det var väldigt kul.





Den gröna och vita knappen är inköpta på en tygaffär i Västerås. Jag tycker de är så läckra och roliga. Jag gillar inte knappar med hål i när jag scrappar, varför vet jag inte.



Ni som undrar hur jag törs publicera kortet här på bloggen kan jag tala om att lilla mamma inte har någon dator.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar färgkomben :)
    La märke till att du har 6 blommor på kortet, räknas inte insidan?

    Knapparna vill jag också ha...
    Kram // Lena.

    SvaraRadera
  2. Det fick bara vara tre rosor och det har jag =). Knapparna får du komma och handla i sommar när ni kommer på besök.

    SvaraRadera
  3. Ja nu ser jag...tyckte alla blommor såg ut som rosor :) Hoppas du vinner den här gången då.

    Lena.

    SvaraRadera